Bloggers for life: Zin in zomer?

Het kan jullie de laatste weken niet ontgaan zijn, er is superveel moois te veil voor het goede doel! Liezewiezewoes wou graag iets doen voor Moeders voor Moeders en het Berrefonds.
Met name het Berrefonds is er een waar ik jammer genoeg zelf regelmatig mee te maken krijg. Want een vroedvrouw ziet ook sterrenkindjes geboren worden. Het Berrefonds geeft mama's en papa's van zo een kindje iets tastbaar mee naar huis. Ik mocht uit ondervinding meemaken hoe ontzettend dankbaar alle ouders daar mee zijn. Ik moest dan ook geen 2 seconden nadenken, om mee te doen voor het goede doel. En ik haalde een van mijn mooiste en fleurigste stofjes uit de kast.

Ik zag al enkele zomercollecties 2016 verschijnen en maakte een zomerjurk naar het  Tiny patroon van Straight Grain.  Ik maakte maat 3 jaar, al wordt het hier eerder als een 4 jaar gedragen. De stof is zalig zachte satijnkatoen in mooie heldere kleuren. Je krijgt het vestje (M104) er ook bij!





De jurk sluit met een blinde rits en het bovenlijfe is gevoerd.



Hoe werkt het nu:
* 1 lotje kost 2 euro. Je kan zoveel lotjes kopen als je wil! Hoe meer, hoe groter de kans dat je wint natuurlijk.
* Je schrijft het juiste bedrag (2 euro x het aantal lotjes) over op rekeningnummer BE69 3770 2596 1378.
* In de vrije mededeling van je overschrijving vermeld je:

34 - je naam - je voornaam - aantal lotjes

* Lotjes kopen voor dit stuk kan tot en met vrijdag 11 december
* Je moet ook onderstaand formulier invullen

PAS ALS WE EN HET FORMULIER EN JE BETALING ONTVANGEN HEBBEN, TELT JE LOTJE





Heb je geen meisje dat in deze jurk past? Er zijn nog superleuke dingen te winnen deze week:


33 | Jace did it | 34 | Kaatje Naaisels | 35 | Khadetjes  | 37 | Liesellove  | 38 |Nononsonsmoms | 39 | Paspelpoezen  | 40  | Remi&Henri  | 41 | Stannel  | 42 | Van Jansen  | 43 | Woohoo - by Davina  | 44 | Emma en Mona