Kids on tour: De jas die het land doorkruiste


Het is de laatste dag van Kids on tour, zo jammer!

Ik vond dit echt een superleuke reeks en overweeg zeker om het volgend jaar nog een keertje over te doen.
Jullie konden al verschillende keren lezen dat het "krijgen" gedeelte, uiteraard het plezantste is. En dat kan ik alleen maar beamen.

Ik kreeg de vraag of we het niet jammer vonden dat Eva niet ons naampje getrokken had. Neen dus, want wie ons wel trok, dat is een geweldige madam! Laurence van P'tit monstres maakt altijd zo een mooie dingen, met veel kleur en toffe details. Daar kon ik toch alleen maar zo blij mee zijn!

Ze kon helaas niet op onze ruildate zijn en stuurde de jas op tijd op om er te zijn op de date. Maar onze goede vrienden van Bpost (die blijkbaar niet allemaal evengoed cijfertjes kunnen lezen) zorgden er voor dat de jas niet in de Limburg terecht kwam maar in Kessel - Lo, om dan terug naar Antwerpen (sorteercentrum) te gaan, om nog eens naar Kessel - Lo te gaan. Een vriendelijke telefoon (van mij) en een resolute telefoon (van Laurence) later kon de jas terug naar Gent om uiteindelijk 2 weken later hier terecht te komen.
Maar goed, hij is er en wat zijn we er blij mee!

Ik trok Hanne haar enige broek aan (ik moet er dringend wat gaan kopen voor de winter bij deze jas :-) en de jas zit super! Niet direct iets wat ik zelf zou maken, maar ik ben zo aangenaam verrast! En daar draaide Kids on tour helemaal om! Ik vind haar er zo geweldig goed mee staan en de kleur past zo mooi bij haar blonde haartjes.
Ze is zelf heel blij met haar jasje!




 We kregen er zelfs een bijpassende sjaal bij!




Laurence, dikke merci, wij zijn content! Voor meer uitleg over het jasje, ga snel kijken !