Met Max&Lola

Het was weer van snel te zijn bij Mon Depot een tijdje geleden. Ze verkochten zalige stofjes van Max & Lola. Ik was gewapend met tablet en Paypal en klikte waar ik kon.
Deze prachtige stof zag ik al bij de preview en ik moest en zou ze hebben.


Het is een iets stijvere stof, en ook wat dikker. Maar toch vrij luchtig. Ideaal voor de lente, maar dan zonder voering.



Deze stof heeft geen speciale dingen nodig. Ik ging wat op onderzoek uit en Max & Lola is geen merk met frullekes. Simpele lijnen met spectaculaire stoffen (zelfs de papa vindt dat). Meer moet dat niet zijn. 
Ik nam als basis de Louisa jurk van Compagnie M. Ik moet daar nog steeds maar maatje 2 jaar in maken. Ik tekende een kraagje erbij. De mouwtjes zijn de lange mouwtjes van de Louisa maar dan veel korter :-).





...<3 blote="" knietjes...="" p="">




Ik weet graag, wat jullie van mijn creaties vinden! Laat het me weten via een reactie!