When Lotta meets June

Soms krijg ik zo een ingeving. Dan vloeien ideeën samen moet dat uitgevoerd worden.
Na het maken van mijn eerste June Dress en de Lotta jurkjes was dit een logisch gevolg.
Een perfect huwelijk zo blijkt...


Ik nam de June dress uit La Maison Victor en tekende een nieuwe halslijn en zakjes met flappen aan het rokdeel, net zoals bij de Lotta van Compagnie M.




Ik verlengde het bovenstukje ook met 4 cm (en het rokdeel dus ook 4 cm korter).

De stofkeuze was niet moeilijk. De prachtige Cloud 9 stof van bij Georgette zat al een tijdje in mijn hoofd en nu was er het ideale moment om ze te kopen.

 Ik combineerde met rozige effen stof, ook van bij Georgette.

       

Ik behield de plooien en maakte geen rimpels zoals bij de Lotta jurk, om het pofeffect rond de buikzone te elimineren :-).

Liefde op het eerste gezicht, deze jurk en ik, Lotta en June....

Follow on Bloglovin