Een zonnige Lotta

Neen neen, ik heb niet genaaid de 4 laatste dagen. Ik heb vlijtig gestudeerd. Deze Lotta (naar een patroon van Compagnie M) maakte ik al een dikke week geleden, maar we hadden nog niet de kans om foto's te maken.


Het is een schoontje geworden, met heel schoon stofkes van Cloud 9 (bij Georgette). Na Petit Pan is dit toch wel een van mijn favoriete stoffenmerken, altijd zo mooi. 



Ik maakte een 9 jaar voor mijn (over exact 1 maand) 10 jarige en die vind ik mooi van maat. Het lijfje had voor mij zelfs nog iets strakker gemogen. 
De rok verlengde ik 4cm. 


Ik koos voor de versie met steekzakjes en knoopjes aan de achterkant.

De knoopjes heb ik opzettelijk doorzichtig gekozen om het geheel niet te druk te meken. Ook aan de voorkant deed ik om dezelfde reden geen knopen.






 De GIVE - AWAY loopt nog tot zaterdag! 

Follow on Bloglovin




Labels: