Patroontest Julia Sweater


Ik kreeg de eer om het volgende patroontje van Compagnie M uit te testen. Ik gaf me op voor maat 10 jaar omdat ik dit echt een trui voor Julie vind.

Ik maakte vandaag al 2 van de 3 versies. Ik begon met de eenvoudigste versie. In de instructies staat dat de trui op een uurtje af is, en dat is ook zo. Ik naaide 3 kwartiertjes met de overlock. Het is echt een goed patroontje als je bijvoorbeeld voor de eerste keer met tricot werkt.



De tweede versie is deze met een tunnelzak en een knopenpad op de schouders. Deze is iets moeilijker om te maken, maar zoals we gewoon zijn van Compagnie M. zijn de instructies erg duidelijk.

Ook de matentabel klopt perfect, de afmetingen van Julie komen ongeveer overeen met die van een 10j en hij past dan ook perfect.




Een versie voor Hanne zal niet lang op zich laten wachten.

Het patroon kan je binnenkort hier kopen.

Meer testversies kan je bij deze leuke dames bekijken:
Bellelien
Petrol and mint
Khadetjes
De wereld van Sofie

De eerste trui is gemaakt uit stofjes van Froy en Dind en komen van bij Daaidieka.
De 2de trui is gemaakt van Lillestof tricot en komt van bij Bambiblauw.