KADOKESTIJD - Ik deel een stoffenpakketje uit!

Jullie zijn gisteren MASSAAL afgezakt naar mijn blog, de jas van Julie is precies populair ;-).

Om jullie te bedanken geef ik een paar lapjes van mijn favoriete stofjes weg!


Wat zit er allemaal in:
Een stuk Michael Miller Gnomeville: 72 x 48cm
Een stukje Petit Pan Hanako Rouge: 48 x 40cm
Een stukje SPX zwaantjes: 30 x 50cm
Een lap cupcakes: 100 x 100cm met nog een stukje er aan
Een lapje Art Gallery Florette Ruby: 40 x 110cm


Wat moet je doen om dit te winnen?
*Laat een reactie na op dit bericht voor 20/9/2013 20u.Dan laat ik een onschuldig kinderhandje een naampje trekken.
* Volg mij via Bloglovin of Blogger

Ik heb al gezien dat ik verschillende anonieme volgers heb, dat is wat moeilijk om te zien wie dan wint, dus als je mee wil doen moet je jezelf wel bekent maken ;-).

Succes ermee!

Follow on Bloglovin