Zwaantjes

Je zal bij mij niet snel stofjes zien voorbijkomen met een fotoprint. De meeste vind ik niet mooi. Maar voor deze maak ik graag een uitzondering. Het komt van bij Webshop Bambiblauw.

Er zijn al heel veel kleedjes en rokjes in dit stofje gemaakt denk ik, maar toch wil ik de mijne ook laten zien.

Het patroontje komt uit de laatste Knippie. Ik maakte een 80 voor Hanne en die past perfect. Ik heb wel het rokgedeelte 3cm langer gemaakt. Het blijft een smal mieke... .


Het heeft even geduurd eer ik gevonden had hoe het precies zat met die plooien maar bij de 3de poging zat ik goed. 

Ik deed ook een verdienstelijke poging om de print vanachter te laten doorlopen. Hierdoor kwam ik wel maar heel juistekes toe met mijn stof en kon ik dat niet doen voor het taillebandje.




Het kind op de foto krijgen was ook weer niet de gemakkelijkste opdracht van de dag.



Voor deze foto te krijgen heb ik dan ook minstens 20 andere moeten trekken :-) 








Labels: