Nu komt ze er nog mee weg ...


Ik kocht dus die Ottobre, man wat is me dat handig gerief. Ik heb al direct een abonnement genomen. 
In de afdeling babykledij zag ik een mooi pakje staan. Zij maakte al een supermooie jongensversie. Mijn kleinste pateke is ondertussen al 18 maanden, dus voor zo een pakje moet ik met reppen, voor deze zomer komt ze er nog mee weg. 
Al zal ik het voor de maat niet moeten laten. De reuze Finse baby's hebben echt grotere maten als die van mij, ik maakte een maatje 74 en heb die nog moeten versmallen.

Het oorspronkelijke patroon was zonder de mouwtjes, maar ik vond dat meer voor jongens. De kapmouwtjes maken het geheel wat vrouwelijker :-).
Onderaan de pijpjes heb ik ook een biesje gestikt ipv gewoon om te zomen, zo sluit het wat meer aan de beentjes aan, ook voor de vrouwelijke touch. 

Het waren mijn eerste keer knippers, al bij al goed gegaan :-).

Ik vind het echt een superleuk modelletje. 


Superleuke zakjes, waar kleine handjes inpassen...


Knippertjes


Uitstekend stapmateriaal, zo een pak



En ge kunt er ook lelijk in kijken


  
Of Bumbaboeken in lezen :-)


Stof: Het Stoffenspektaekl
Patroon: Ottobre